Quan ja fa quasi dos mesos de la
inauguració de la CV-35, encara ens sorprén alguna cosa que altra.
Des del principi ens ha
sorprés la gran quantitat de fanals que hi ha en tota la zona del nou tercer carril,
mentre que hi ha alguns accessos, com la nova “rotondeta” del Prat, que no tenen la més mínima il·luminació.
També ens va sorprendre veure com, cada certs trams d'eixa nova zona de tres
carrils, hi ha uns aparells rojos. Què és això? Generadors de llum. Resulta que
tota eixa gran quantitat de fanals no estan connectats a la xarxa elèctrica,
necessiten generadors per a poder complir la seua funció.
I ara ens adonem que, a més, un treballador, tots els
matins al voltant de les 7.30 h., recorre tot eixe tram nou de tres carrils per
apagar els llums, ¡¡sí, l’hem vist!! (si els apaga també els deu haver
d’encendre, no?).
Imaginació, sí senyor, això és el que fa falta per a
crear nous llocs de treball!!, la nostra CV-35 deu ser una experiència pilot
d'eixa nova ocupació: ENCENEDOR-APAGADOR DE LLUMS DE CARRETERA.
NUEVOS TRABAJOS:
APAGADOR DE LAS LUCES
DE LA
CV-35
Cuando ya llevamos casi dos
meses desde la inauguración de la
CV-35 , aún nos sorprende alguna que otra cosa.
Desde el principio nos ha
sorprendido la gran cantidad de farolas que hay en toda la zona del nuevo
tercer carril, mientras que hay algún que otro acceso, como la nueva “rotondeta” del Prat, que no tienen la
más mínima iluminación.
También nos sorprendió ver
como, cada cierto tramo de esa nueva
zona de tres carriles, hay unos aparatos
rojos. ¿Qué es eso?. Generadores de luz. Resulta que toda esa gran cantidad de
farolas no están conectadas a la red eléctrica, necesitan generadores para
poder cumplir su función.
Y ahora, nos percatamos de
que, además, un trabajador ,todas las mañanas, sobre las 7,30 h., recorre todo
ese tramo nuevo de tres carriles para apagar las luces, ¡¡sí, lo hemos visto!!
(si las apaga también debe encenderlas, ¿no?) .
Imaginación, si señor, ¡¡eso
es lo que hace falta para crear nuevos puestos de trabajo!!, nuestra CV-35 debe
ser una experiencia piloto de ese nuevo empleo: ENCENDEDOR-APAGADOR
DE LUCES DE CARRETERA.